Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~freeworldcolor | użytkownik

imię i nazwiskofreeworldcolor adresLublin zarejestrowany25.07.2010 @15:22:52 ostatnio na stronie05.11.2013 @08:53:39

portfolio osobiste: http://www.suchodo2.vot.pl

portfolio firmowe: http://www.fwcstudio.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fwcstudio.pl
digarty9 komentarze163 posty na forum182

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~DreamMaker    17.03.2012 @14:18:38
Zarzuciłem fulla
_______
Webdesigner.
~kazu4    17.03.2012 @11:57:16
Dziękuje za komentarz Zamiast poprawiać wcześniejsze projekty ruszam z następnymi
~MichalWierzbicki    27.02.2012 @11:10:28
prosiłes o wymagania finansowe dot projektów, posłałem Ci na PW
_______
stwórz własną strone internetową z łan end łan.... albo napisz do mnie !
info@disajn.pl

portfolio: http://disajn.pl
~meiker    24.02.2012 @18:43:30
dzieki za komenta;
_______
Portfolio: http://www.mariuszkunc.pl
~michalchyrek    24.02.2012 @17:20:17
poprawilem głownie typo na dole, dopasowalem tez foty i te 4x boxy, zeby byly czytelniejsze, wywalilem logowanie(nie mialo go byc w finalnej wersji), dzieki za opinie
~aikmar    21.11.2011 @22:11:02
okok, W przyszlosci "jak cos" sluze pomoca
_______
http://www.turbohtml.pl - Koder XHTML, CSS! Cięcie PSD! Cięcie Layoutów! Cięcie.. :D
~tanakaa    10.07.2011 @09:26:40
Może teraz zakumasz?
~MartynaWedzicka    07.07.2011 @16:25:44
o teraz weszlam na strone i jest inne, troche lepsze. pozdro
~MartynaWedzicka    07.07.2011 @16:25:10
troche duze liternictwo w tym logo jest
~pheeleep    29.06.2011 @07:22:39
ok, racja, wrzucę skończone,
pzdr!
~simpleart    21.04.2011 @20:03:27
Pogodnych Świat Wielkiejnocy życzę
pozdrawiam serdecznie
art
~mialgorzata    02.02.2011 @16:20:16
dzięki
~adasrudzki    30.01.2011 @00:23:29
Spoko, dzięki Będzie v2 może ona się spodoba :P
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~chominskiwojciech    29.01.2011 @12:23:49
Rozumiem o co Ci chodzi ale ostatnio często miewam deja vu odwiedzając różne strony. Mam wrażenie, że większość stron z jednego layoutu wychodzi hehehe.
Nudno się robi i jak widzę coś oryginalnego to bardzo mnie to cieszy.
Poza tym pamiętać trzeba, że projekt to początek drogi...
~chominskiwojciech    29.01.2011 @11:19:10
O nic mi nie chodzi. Tylko trochę przesadzasz z krytyką.
~chominskiwojciech    29.01.2011 @02:50:52
freeworldcolor...miszczu, sorry ale o kompozycji to nie pisz czoeq, galerię masz wyjebaną jak nikt, wypasioną, itd....szkoda, że taką ubogą.
Czasami trzeba wynieść fantazję i wszelkie wizje ponad to co zwie się standardem... ale o tym wiedzą ci, którzy troszkę już w temacie "robią"...miszczu....zacznij od początku
~mdziedziak    28.01.2011 @23:33:31
A nie do końca. Kiedyś robiłem dla heja projekt/szkic do rozwinięcia. Lova lova miało być bajką w życiu, wyspą szczęścia. I wierz mi strona nie mogła być szablonowa, a co najwyżej koszmarem dla flash develoerów Życzę sukcesów i o takie opnie mi chodziło. Sugestie mile widziane.
_______
"...chciałem żyć świadomie, czerpać ze źródeł życia samą jego istotę, odrzucić wszystko co nie było nim, by w godzinie śmierci nie odkryć, że nie żyłem"
~mdziedziak    28.01.2011 @22:47:07
Odezwał się ten co ma same rewelacje. Nie sądzisz że liniowość i szablony www na jedno kopyto to trochę .. nudne ? Kwadratura stron mi się już przejadła. Nie mniej dzięki za uwagę. I tak robię trzy wersję więc może pozostałe dwie przypadną ci do gustu. Pozdrawiam.
_______
"...chciałem żyć świadomie, czerpać ze źródeł życia samą jego istotę, odrzucić wszystko co nie było nim, by w godzinie śmierci nie odkryć, że nie żyłem"
~moiraa    28.01.2011 @20:57:00
koleżanka
~tukolor    25.01.2011 @00:32:21
dzięki za oceny
~PaciorR    24.01.2011 @23:22:48
dzięki
_______
http://www.pacior.pl - Portfolio
~LittleMine    11.01.2011 @12:28:48
najwazniejsze, ze zaakceptowal. Gratuluje
Mozna to podciagnac pod szeroko rozumiane "create yourself". Kobieta lezy pod ta aparatura i lampami, i w glowie szkicuje obraz wlasnego ... posladka "po"
heh, przepraszam, ja wulgarna baba jestem
~Yerdek    06.01.2011 @14:14:52
Dzięki za odwiedziny i ocenę! Obiecuję poprawę!
~adasrudzki    28.12.2010 @15:03:13
A dzięki ) Już przeszło więc nie będę do niego wracał.
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~jaquar    20.12.2010 @15:49:39
zgodzę się dzięki!
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt